Cosmic Gate - The Wave

2010.08.30. 21:53

 

 2002.


Céges kertiparti ügyében kemények voltunk: megszavazódott, hogy "nincs is annyira hideg, süssünk a kertben". Sajnos eléggé szeles volt az idő, így rendesen pedálozni kellett a parázs előállításához is (közben elhangzott az "alkalmasnak érzed magad a feladatra?" kérdés is :-). A szokásos fagyitorta elfogyasztása után (thanx to Krenya) nem túl meglepő módon testületileg bevonultunk a szobába.

Inni se ittam rendesen, így történhetett, hogy vasárnap futni mentem :-) Biciklivel mentem a Margit szigetre (végig a patakparton), ott toltam 2 tempós kört (bő 57 perc alatt), utána meg hazatekertem, a változatosság kedvéért a Városliget érintésével: összesen 24km biciklizés és 10,5 km futás volt. Csak annyi hiba csúszott be, hogy a kertben 21 fok volt, ennek megfelelően öltöztem, végig a bicikliúton viszont "fütyült a szél a seggem alatt" és elég jól átfáztam (annyi eszem nem volt, hogy fölvegyem a hazaútra bekészített pulcsit).

Az mp3 lejátszóm döglődni kezdett (lejárt a sazvatossága, már elmúlt 2 éves), hamarosan kéntelen lecserélni a tervezett ipod nano-ra :-)

Mivel a hétvégén kellőképpen hűvös idő várható, nevezni fogok a Nike félmaratonra és megcélzom a 2 órán belüli időt.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr212260089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kosztya 2010.08.31. 10:49:45

én is meguntam az mp3-om lejátszós szarakodást és 2 éve váltottam nano-ra, azt bánom hogy nem 16 gigásat vettem akkor :(

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.08.31. 16:56:07

Mikor is van az a futás...? Kimegyek majd fotózni! :)
Látom, kezdtek szép lassan rájönni, hogy az iPod az mégiscsak... :) CSak ajánlani tudom, az enyém (iPod touch 2) már nem si tudom, hány éves (asszem 3) - kutya baja, imádom! Asszem az asszony is nanot kap majd karácsonyra. Ezen kamera is van már, futás közben videót is rögzíthetsz... :)
Én nem tudtam megméretni magam: a Balaton - átúszás idén elmaradt a remek időjárás következtében... :/

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.08.31. 19:30:42

@NXF: a rajt vasárnap 10:00-kor lesz a Városligetben a Kós Károly sétányon.

Any photo/video documentation is highly welcome :-)

@Kosztya: @NXF: az ipod nano, mint megcélzott termék már régóta nem kérdés, sajnos az ára miatt nem triviális "átnyomni" a családi költségvetésen. Már megvettem a Garmin 305-öst, erre terveztem rápihenni kicsit, meg megvárni a 6. generációt, hátha azzal már fényképezni is lehet (és nem csak videózni). Persze ha a régi bemondja az unalmast, nem lesz más választás :-)

Kosztya 2010.08.31. 22:01:28

@Navixaf: nekem 4. genes van, mikor kijött az 5. gen gondolkodtam hogy váltsak e, de rájöttem h nekem tulajdonképpen csak a zene miatt kell az ipod. a játékokat meg mindent leszedtem róla hogy több hely legyen a zenének. szerintem a kamera felesleges egy ipodra..
süti beállítások módosítása