Remélem még nem volt...

2006.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr65166524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2013.08.22. 00:21:59

Sziasztok,
Most akadtam rá erre a blogra és találtam jópár olyan zenét, amit eddig nem ismertem, de jó.
Ha lehet javasolni, akkor lenne egy nálam mindenképpen esélyes a legjobbak közé: Roman Sokolovsky & Loona - To Your Site (Sou Kanai Remix)
A neten sajnos csak vokál nélküli dub verziót találtam: www.youtube.com/watch?v=6oO3V0LAKxg
A vokál nélküli is igen jól sikerült szerintem, de keressetek rá a vokálosra! (klip nélkül az is meglesz)
Üdv!
riel

N.T 2013.08.30. 16:07:36

@riel: Szia riel!

Azt a számot én is jegyzem, csak nekem a Ronny K Remix jön be jobban.

Üdv,
nt
süti beállítások módosítása