2008.


A most kezdődött "túlnyomóan nedves időjárás" ((c) Rejtő Jenő) éppen katasztrófába sodorja a holnapra terezett céges kerti partival összekötött grillezést, másrészről a jövő hét végén esedéks 25. Nike félmaraton idején kellemes futóidővel kecsegtet. Ebből kifolyólag komolan fontolgatom, hogy nevezek (igaz Csocsóval még nem egyeztettem) és előrehozom a "sub 2 órás félmaraton" első kisérletét. Sajnos szabi alatt a meleg miatt eléggé elnagyjáztam a felkészülést, úgyhoz most kedden kezdem ismét komolyan készülni (siralmas 3 Szigetkörrel).

Ma már megvolt egy résztávos edzés is, közben sikerült közeli ismeretséget kötni a mára igért hidegfronttal: 3 km után bőrig áztam, igaz kb. csak 15 percig esett, de addig rendesen. Jobban jártam volna, ha beállok egy fa alá és kivárom az eső végét. A bőrig ázás olyan jól sikerült, hogy fölösleges volt hazarohanni, 2-3 perc után mindegy volt már hogy még mennyi esőt kapok,vizesebb nem tudtam lenni, ezért becsülettel végig vittem az edzést.

A hátralévő rövid idő alatt egy közepes hosszúságú tempó futás, még egy résztávozás és egy laza utás fog beleféni: kellően hűvös időjárás esetén ez elég lehet egy 1:55 - 1:58 körüli időhöz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr962253501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása