Sajnálatos módon végetért jól megérdemelt szabadságom, így vége a rövid adásszünetnek is :-)

 2004.

Még kacérkodom a gondolattal, hogy indulok a Nike félmaratonon szeptember 4-én, bár a mai 3 szigetkör elég szenvedősre sikeredett. Persze meleg volt...

Elméletileg van még szűk 2 hét a felkészülésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr542242552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kosztya 2010.08.25. 11:33:24

nocsak, egy hasonló témájú blog mint az enyém :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.08.25. 18:49:08

@Kosztya: Annyira jó fej vagy, hogy írtál :-)

Már korábban észrevettem a Tiédet, csak surmó módon nem jeleztem, hogy követem (meg többnyire fel is dolgoztam visszamenőleg)... Igaz, a Tiéd eléggé "hard core" trance irányultságú, mi pedig itt inkább a vocal trance-re (meg a futásra :-) megyünk rá.

BTW: miért hagytál ki fél évet?

Kosztya 2010.08.25. 19:45:43

felfrissülésre vágytam zenei téren, új előadókat ismertem meg és más stílusú zenével nem akartam telepakolni amit eddig felépítettem

hát nemtom mennyire "hard core" az enyém, azért igyekszem dallamos darabokat választani lásd pl Reflekt vs. Medina - You and I Need To Feel Loved (Paul George Intro Bootleg) :)

Kosztya 2010.08.25. 19:46:33

mégvalami, ha a visszamenőleg feldolgozásban találsz valami olyat amit a youtube leszedett akkor azt légyszi majd mondd meg, thx

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.08.31. 22:03:09

@Kosztya: Ezzel a Reflekt számmal tényleg nem tudok vitatkozni. Ebből is csak a rövid változat volt meg valamelyik trance gyűjteményből, de ez a Paul George változat fenomenális :-)
süti beállítások módosítása