Egy kellemes tegnapi élményemmel színesítem a blogot.

Ezt a számot tegnap hallottam/láttam a Viván. Első hallásra beleszerettem (volna, ha normálisan fel tudom hangosítani - de Antika már aludt, és én nem hívtam ki a sorsot...). Nem gondoltam volna, hogy ennyire egészséges zenék előfordulnak még a TV-ben - valszeg meg kell szabadulnom az előítéleteimtől.

 2010.

Futás csak 2x volt múlt héten, nincs mentségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr42209017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása