2004.

 
Hosszú kihagyás után ma ismét a Normafa és a Hárshegy környékén köröztem - már az új Garmin (GPS-es) futó órával. Jókora távot megtettem, 16,8 km-en bő 500m szintet sikerült teljesíteni - igaz a nagyon meredek szakaszokon nem futottam, csak "sétáltam". Hős voltam, mert már fél 8-kor fölkeltem, hogy ne délben kelljen futni - sajnos így is csak 10 után értem ki és fél 1-kor végeztem. Majdnem használni kellet a "visszavezetés a kiindulópontra" funkciót, de aztán teljesen véletlenül visszakeveredtem a Szépjuhásznéhoz, és onnan már megint ismerős volt a pálya.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr282192269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.08.03. 10:21:33

A futásról annyit, hogy a M.O.T. naaaagy kedvencem.
A rövidítés arra utal, ami ennek a számnak is a címe: Memories of Tomorrow.

Tudtommal 1 albumot megért csapat.
Annak idején a di.fm-en hallottam párszor a Salty Rain c. számukat, ott figyeltem fel rájuk, mert a fátyolosan csilingelő vokál, a klasszikus alap és a sok-sok szinti-dallam mellett szimpatikus volt a Navixaf által sokat emlegetett útkereső jelleg.

Érdeklődésem odáig fajult, hogy egy kósza weboldalról megrendeltem CD-jüket. Megérte, nagyon tetszik sok zene róla. Kedvencem tőlük a Navixaf által is feltett szám, de eredeti mixben. Plusz a "Waiting For Dawn", mely nagy szerencsétekre nem található a youtube-on, ezért most jól nem tudom feltenni.
süti beállítások módosítása