A Markus Schulz-hét folytatódik :-)  

 2005.

 

Ma késő este voltam futni a Szigeten. Ennek előnyei között felsorolhatom, hogy még így is baromi meleg volt és az első kör vége felé a sötétben beleakadt a lábam a "pudingon" található egyik lyukba, és egy orbitálisat pereceltem. Sikerült úgy földet érni, hogy az egyik térdem a pudingon, a másik pedig a kavicsos ösvényen csúszott végig. Jelentem a kavicsos ösvény sokkal komolyabb sérülést okoz, ott még a vér is folyt. Ez úton köszönöm annak a sporttársnak a segítségét, aki megállt és megkérdezte, minden rendben van-e és elkísért a közelben lévő kútig, ahol lemostam a sebeket. Természetesen a tervezett távból hátralévő két kört azért lefutottam :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr812170011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.07.25. 21:51:17

Hát erről eszembe jut egy hasonló eset, csak én bringával borultam és épp csak haza tudtam tekerni, a táv befejezésére még csak nem is gondoltam. Egy tetanusszal és egy tapasztalattal lettem gazdagabb: nem éri meg szélárnyékban hajszolni a sebességet két milliméterre az előtted levő bringa hátsó kerekétől... :)
süti beállítások módosítása