Véééégre valaki feltette ezt a verziót a youtube-ra. Innen nem hiányozhat. Országos kedvencem. Ez az egyik dal, amely miatt megszerettem ezt a stílust.

A remixerek - mint megtudtam - amúgy a Project Medusa csapat tagjai, tehát nem utólagos "külsős" munkáról van szó.

 2002.

Mostanában elég rozoga vagyok. A talp-púpom épp csak hogy visszafejlődött, kitört rajtam egy nyak-hát-váll fájdalom, mely immáron 5. napja kínoz.

Ma reggel - élve a jól bevált ignorálós orvosi technikával - megkockáztattam egy cégbefutást. Az első 40 percet a "kínszenvedés" szóval tudnám árnyalni, ám a végére érezhetően csökkent a fájdalom.

Szerző: N.T

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr322117935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.06.30. 17:57:40

Tényleg HŐS vagy: 40 perc szenvedés...???
Én 10 perc után kidőltem volna! :)
Nekem kezd jól menni az úszás: egy óra alatt már 3 km - t úsztam le ma. Persze a nyiltvízi úszás, amire készülök, tartogat még meglepetéseket! :))))))
süti beállítások módosítása