Navixaf jóvoltából az előadó nem ismeretlen a blog "olvasótáborának".

Nekem emez a kedvencem tőle.

 2003.

A múlt héten a talp-púpomra az "ignorálás" néven közismert, igen hatásos orvosi technikát kezdtem alkalmazni, és újra kocogni kezdtem - sőt, sikerül a 3/hét. Ehéten kicsit döcögve indult a futás, mivel egy vasárnap éjjeli nemalvás majd egy keddi szörfözés (nevezzük így) csúnyán hazavágott. Azért tegnap estére összeszedtem magam, és toltam egy Liget-túrát Edittel.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr612106123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása