Atlantic Ocean - Waterfall

2010.06.20. 21:55

 

 1993.

Szombaton volt egy félmaraton teszt a szigeten (3 kör 5:30-as tempóban), ami felemásra sikerült, ugyanis tudtam tartani az 5:30-as tempót, de a 14,5 km-es táv végére eléggé kipunnyadtam, nem biztos, hogy ment volna a 21 km. Nem volt kánikula, de azért hidegnek sem nevezném az időt - ez nem használt. A pesti oldal jelentős része még mindig le van zárva (rendőri felügyelettel!), ezért nem sikerült 3 teljes kört futni, csak oda-vissza-szerűségeket.

Utána még N.T-vel is mentünk egy kört a városligetben - no az részemről már elég szenvedős lett, mondhatni alig vonszoltam magam :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr692096622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.06.21. 20:36:45

Sebaj, ez így pont megfelelt az én tempómnak a Ligetben.
:D

N.T 2010.06.24. 11:58:24

A www.discogs.com szerint '93-as a nóta.
Javítottam.
süti beállítások módosítása