A soron következő remekmű...

  2004.

Eheti futkározásaimat pénteken fokoztam az egekbe, amikor is a munkahelyemre kocogtam be reggel. Beiktattam egy ligetkört is, így lett ki az 55 perc. Az élményről annyit, hogy az esőt már megszoktam, de a hátamon cipelt váltóruha és az útvonalat övező benzingőz sokat levont.

Hogy ezen hátrányok ellenére miért érte mégis meg: bizony 1 órával tovább tudtam aludni, mint a felkelek-futok-otthonfürdök-bemegyekacéghez-verzió esetén, és ez azért nem mindegy.

Így is 08:30-kor csatasorban tudtam állni egy benti zuhanyzás-átöltözés után.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr772061599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása