Egy zene, amelyben minden benne van, amit szeretek a Trance-ben.

Nem véletlenül az eredeti hosszú mixet tettem fel: ezt a remek építkezést és kiteljesedést a 3+ perces (utólag rádióhallgatók füle számára is elviselhető hosszúságúra vagdosott) verzió nem adja vissza (számomra persze).

 2005.

Futás eleddig 2 volt ehéten, ezek közül a hétfő esti különleges alkalomkor Petihez kocogtam át tőlünk (47 perc volt piros lámpákkal együtt). Érdekessége volt a hátamon cipelt váltóruha. Jutalma pedig egy közösen megtekintett NCIS, friss vacsival és jeges Whisky-vel - kívánhat-e az ember fia többet?

Szerző: N.T

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr312053944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.06.04. 12:18:49

Siragle este volt, bár nem csak vidám témák voltak terítéken... :/

Viszont az NCISben Tony brillírozott!!!
A vacsiért nem biztos, hogy jár a dicséret, de egész ehető volt...! :)

Úszás egyre jobban megy, tegnap este a szokásos 45-50 perc alatt 2 km-t toltam le (eddig egy km úsztam ennyi idő alatt - több pihenéssel, váltott úszásnemekben...). Most csak gyors volt. Kicsit dühből is úsztam, de nagyon relax lettem... :)

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.06.04. 12:20:41

Ja, a Whiskey - viszek Balcsira is next week!

N.T 2010.06.04. 15:46:24

Vaze,
gyorsabban úszol mint én futok...
:(

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.06.14. 23:49:59

@N.T: He...??? :)
Azt azért nem hinném!!!
Mivel most rohadtmód ráérek, minden nap - tehát minden nap - úszni fogok!!! :)
(Azért is fontos, hogy a 10 alkalmas bérletem le tudjam járni, másrészt a felkészülés, ugye...) :)
süti beállítások módosítása