Paul van Dyk - We are Alive

2010.05.18. 21:24


 2000.

 

Futás helyett péntek óta csak szobabicó volt, nem bírom az esőt (hideg nem gond).

 

Szerző: Navixaf

2 komment

Címkék: van paul dyk

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr762014033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.05.19. 08:48:16

Tegnap este én is kihagytam a kocogást. Családilag volt betervezve, de féltettem Antikát a széltől + megázástól. Ám ma reggel nem esett, szóval toltam egymagam egy szokásos kárókatonás kört.
A zene sirály, időtlen klasszikus!

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.05.23. 11:36:49

Én meg rendületlenül úszok...! :) Ma Veszprémben nagyon jó idő kezd lenni, lesz bringázás is! (Veszprém - Almádi - Veszprém a minimum, de ha jó idő lesz, meg bírom is tovább is megyek, valszeg Fűzfő felé...) :)
süti beállítások módosítása