Ez nekem is nagy kedvencem! Noha az elébbi [Original Mix] formában eddig nem is ismertem.

A dal tökéletes trance téma, több remixert is megragadott. A gyöngyöző vokál oly finom és törékeny, hogy Above&Beyond sem tudta eldönteni, merjen-e gyors számot csinálni belőle. Mint hallhattuk, az Original Mix lassú. Amit én ismertem, az a Radio Edit, amely gyors, és amúgy használja a lassú verzió sávjait. A kettő kb a Club Mixben ér össze, ahol van lassú rész is, meg gyors rész is (ezek mind Above&Beyond saját remixei). Sztem mindegyik remek.

Azt gondolom, ez a szám megér annyit, hogy több változatban is fenn legyen: beemelném ide az egyik igen-igen eltalált remixet is. Az tetszik benne, hogy noha az alap gyors, nagyon odafigyeltek arra, hogy a legkevésbé se szorítsák háttérbe a vokál csillogását. Az egész hangszerelés annyira nyugis és minimál, hogy 100%-ban meghagyja a főszerepet az énekszónak, amit már nem is merek tovább dícsérni.

 2005.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr721910990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása