Lasgo - Yesterday

2010.04.09. 14:12

Nem bírtam tovább visszatartani a tegnap esti blogolhatnékomat.

Amúgy sem járja, hogy Lasgotól még nincs fenn semmi. Ez egyik kedvencem tőlük, nem túl ismert darab.

Részleteibe menve: a hangszerelés italo alapokkal építkezik, amúgy egyszerű de szép, s van benne pár ötletes effekt; a refrént kísérő szintis rész nem nagy újítás, de atomkirály; a vokál refrén szódával elmegy, a vokál versszakok többi része tökjó. Amúgy megszokott dinamikus Lasgo-séma, ami nagyon is kedvemre való.

 2005.

Szerző: N.T

2 komment

Címkék: lasgo

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr691907297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.04.11. 00:22:33

Hááát, ez nálam 3*-os volt alapból, és szívem szakad, de most újrahallgatva sem éreztem a baromi nagy késztetést, hogy átsoroljam.
Valahogy Lasgo és én nem vagyunk annyira barátok...

N.T 2010.04.11. 01:14:13

Akkor most már biztos, hogy Te szervezted vhogy a kékhalált a márciusi bulin miközben a "Something"-ot toltam.
:D
Kár, nekem sok-sok kedvencem van tőle.
Még lassú is (nem is egy!), pedig azok között eléggé válogatni szoktam.
Nna sebaj, nem vagyunk egyformák, ettől lesz kicsit színesebb a blog, legalább trance stíluson belül.
süti beállítások módosítása