Be van durranva mind2 vádlim (Gordon Pirie bekaphatja :-). Viszont, ma Joli futott bő 2 km-t!!! 

 2007.

"Sarah Cracknell (born 12 April 1967, Chelmsford, Essex) is an English pop singer who fronts the band Saint Etienne and is known for her light, smooth singing voice. She is the daughter of Stanley Kubrick's first assistant director Derek Cracknell.

In December 2007, BBC radio began playing "The Journey Continues" by Mark Brown featuring Sarah Cracknell. The song consists of extensive samples from a composition by Elena Kats-Chernin entitled Eliza's Aria, well known to UK TV viewers as the music from the computer-animated 'For the Journey' commercials for Lloyds TSB bank. The single was released on February 2008 on Positiva. The song peaked at #11 in the UK after being released." (source: Wikipedia)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr471905936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.04.08. 23:21:39

Navixaf Mester,
percekkel előztél meg, én is pont fel akartam rakni egy muzsikát... így inkább elteszem ínségesebb időkre.
A zene szuper. Az opera-jellegű vokál hangzások beemelése nem először fordul elő a trance-világban, ám itt most nem refrénként szerepel egy ária, hanem inkább mintegy átvezetésképpen, szinti-dallamot helyettesítve. Sztem ötletes, és egyedi hangzást sikerült elérni vele.
Joli sirály, hogy a korábbi fájdalmak ellenére ismét rápróbált a futásra! Reméljük, most nem lesz hasonló utóhatás.
Én is toltam egy városligetet reggel. Fura volt így, hogy nem esett... majdnem el sem indultam. Megpróbálom ezúttal nem megemlíteni azt a kárókatonát, melyet szárnyat szárítgatni láttam... hopp, nem sikerült.
süti beállítások módosítása