E-Type

2010.03.28. 22:57

Ezúttal egyik olyan kedvenc előadómat népszerűsítem emitt, akit nem a trance miatt kedveltem meg. Zenéinek többsége az eurodance (ha van ilyen) stílusba sorolhatók. Tempósabb dance számok és a DrAlban/AceOfBase (érdekes módon szintén Svédországból :D) kapcsán népszerűvé vált raggae-alapokat bemelő dalok jellemzik, plusz ezek mellett számos lassú zene.

Ez a szám egyértelműen eltérő irányt mutat a többi E-Type slágerhez képest, trance stílusjegyeinél fogva. A refrén hangulata számomra Kate Ryan-t idézi (nem csak a francia nyelvezet miatt). A srác ide is "becsempészte" saját megszokott megnyilvánulásait, mely valahol a rap és az éneklés között van félúton, orrhangon, ragga-beütéssel. Ez merész húzás egy trance nótában, de szerintem betalált.

 2004.

Szerző: N.T

2 komment

Címkék: e type

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr511876157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.03.29. 00:03:26

E-Type ügyben eleinte szkeptikus voltam, aztán megszoktam, majd szinte kivéétel nélkül minden száma a kedvenceim között van. Ezt még nem hallottam, de ugyanazt a mintát követi. Még szoknom kell! :) Nem felejtsétek el elhozni a Nyárünnepre! :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.29. 09:21:29

Éreztem, hogy ez a nap is el fog jönni, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar :-)

Persze N.T-nek köszönhetően nagy válogatásom van E-Type-ból (is), és van köztük pár figyelemre méltó ... igaz, nem a trance vonalat képviselik.
süti beállítások módosítása