2002.

Ahogy tegnap már jeleztem, ma tényleg (majdnem) minden szabad percet munkával töltöttem ki, hogy 4 után ellóghassak a munkahelyről és időben mehessek futni. Az otthoniak már fel voltak készítve, ezért ott nem kellett ellenállásra számítanom, így kevéssel 5 óra után el tudtam rajtolni a szokásos helyről (Mályva ovi sarok).

Úgy terveztem, hogy - hétköznap lévén - rövidebbet megyek, cserébe valamennyit fartlek-elek. Indulásra a konkrét terv az lett, hogy kb 2 km bemelegítés után csinálok 4db 1km-es ciklust, ciklusonként 500m gyors (max 5:30/km) és 500m pihentető (6:00/km és 6:30/km között) szakasszal. A terv jó közelítéssel meg is valósult, annyi eltéréssel, hogy már 1,5km után elkezdtem az első gyors szakaszt, ugyanis ott kezdődött az erre alkalmas rész. Utólag visszanézve a sebesség és pulzus grafikont, nagyon jól látszik a 4 gyors (5:00/km) szakasz "égig érő pulzussal" (165-175 bpm), majd a "pihentetések" (6:10-6:30/km) visszafogott pulzussal (145 - 150 bpm).

Erős voltam, és tényleg csak 4 ilyen ciklust csináltam végig - elég jól el is fáradtam így is -, a végére pedig elértem a patak mentén található vasúti gyalog-felüljáróhoz, ahol kicsit gyönyörködtem a naplementében meg megnéztem 1-2 vonatot, aztán visszafordultam. Útba ejtettem még a Sashalmi kiserdőt is (a zöld gyepszőnyeg még mindig szenzációs), így megintcsak 15km lett a vége...Azért eléggé lefáradtam mostanára :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr671866276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása