Lost Witness - Red Sun Rising

2010.03.22. 21:29

 1999. 

Tegnap (csak) 10km-t futottam egy munkatársammal a Margit szigeten. Örömmel tapasztaltuk, hogy a lányok (a tavaszi napsütés hatására) mostmár előbújtak a kövek repedéseiből :-)
Sajnos elég későn értünk ki, ezért akkor már éppen húzódtak visszafelé, mert sötétedett, de a tény az tény.

A 10km-es teszt is jól sikerült az új cipővel, bár picit érzékenyek lettek a tavaly novemberben sérül lábamon a gyógyult szalagok - ezt annak tudom be, hogy ez a cipő nem annyira szoros. Ennek hatására végülis tovébb fognak erősödni azok a bizonyos szalagok, szóval nem aggódunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr611860831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.03.23. 00:59:03

Srácz! Teccenek a tavaszi napsütéstől egyre frissebb és intenzívebb bejegyzések...! Kis Feleségemnek van egy barinője, akinek a faterja Bécsbe jár futni, mert itt már olyan uncsi...! Fene a jó dolgát, én azt szeretem, ha minél kevesebbet kell utazgatni emiatt...). Anti persze überel: Svájcban fut vaze! :)))
Én sajna szintén nem dicsekedhetek, múltkor megint fájt a térgyem, elég rendesen... Ma lepucoltam a bringát, holnap megyek vele egy próbakört, bár valszeg el kell vinnem egy váltó - beállításra... Amúgy befújtam a láncot egy elvileg erre való olajjal, de az egész befehéredett... Van lövésetek, mér'? Le kellett volna a láncot is pucolni előbb...??? :)

N.T 2010.03.23. 10:08:59

Navixaf, folyamatosan nem bírom megemészteni, milyen intenzíven tolod ezt a futás-témát.

Tegnap én is rápróbáltam itt Zürich-ben.
Kata - Edit nagynénje, akinél lakunk - javasolta, hogy itt az utcában felfelé induljak el, mert az út végén egy szép erdős rész következik.
Elindultam hát arra... no ez a "felfelé" kb az akarattyai alagút előtti utcácskának megfelelő dőlésszöget jelentett. Már 1 perc után éreztem, hogy a végemet járom. Próbáltam - az ilyenkor bevált módon - lassítani a tempót, ám ez már lehetetlen volt, mert az nem felelt volna meg a futás/kocogás definíciójának, miszerint mindkét lábam egyidőben a levegőben van legalább egy-egy pillanatra. Főleg, hogy a dőlésszög miatt a térdemet hiába emeltem az államig, a cipőm simán leért a talajra.
Szóval 2-3 perc után megálltam (!!! pedig ezt még a legasztmásabb időszakban sem szoktam megtenni), felköhögtem néhány tüdőlebenyt (mint The Rock a Gyerekjáték c. filmben balettóra után), aztán megindultam lefelé...
Kb 30 perc kocogás kellett minimálsebességgel (kb mint SpongyaBob, amikor nem akar elesni a cipőfűzőjében), hogy menet közben úgy-ahogy kipihenjem ezt az első 3 percet, és már ne csak a túlélésre játsszak.
Össz meglett a 45+ perc, meg pár perc séta a végén. Km-ben mérve kb 0,3 lehetett az egész.

NXF, a biciklis kérdést ezúton passzolom.
De sirály vagy, hogy elővetted a cangát.

Amúgy thx kérdéseteket, jól vagyunk itt, most kezdem a mai tőzsdézést...
Tennap egész jól haladtam a hiper-stratégiával.

Ja és Navicaf, tökjó a zene, most hallgattam meg.
Bár nem tudtam nem észrevenni, hogy nem raktad mellé az évszámot az újításomnak megfelelően (amit visszamenőleg meg fogok tenni az összes feltett zenével).
No sebaj, legyen ez az én dolgom, ha már így kifundáltam.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.23. 22:11:20

Az évszám dolgot észrevettem, de csak utólag. No majd ma...

Biciklilánc ügyében én is tanácstalan vagyok. Szerintem el kell indulni, és ha baj van, akkor várni a "Bicycle Repair Man"-t :-)

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.03.24. 00:05:04

Tényleg, az ember...! :)
Az a baj, hogy egyáltalán sehova sem jutok el, már kábé egy hónapja, 8-nál előbb nemigen sikerült hazaérnem. Házhoz meg a canga-emberek nem jönnek... :)
Én magam meg ennyire voltam képes, a váltóm megreparálása tényleg szakembert követel... Pedig két napig nagyon durva jó idő lesz! :)))))
Ja: a zenék tökjók, nosztalgiázok és készülök a Miniszabira, mikor hallgatom...! :)
süti beállítások módosítása