Buli - Summary by Navixaf

2010.03.13. 11:55

Sajnos nem tudom azt mondani, hogy a "belépőm döbbenetes volt", mert negyed 11-kor értünk oda, így pontosan 6 perccel maradtam le (az atomjó) La Mia Bocca - Ocean of Sadness-ről, ami akkora királyság, hogy még a Youtube sem bírja el (nincs rajta, biztos azonnal fölrobbanna az egész, magával rántva az egész Univerzumot egy óriási fekete lyukba :-)

A kotelező körök megtétele után (bemutatkozás néhány barátunk barátjának, akivel persze a buli hátralévő részében 1 szót sem váltottunk), sikerült megérkezni a gyéren lakott tánctérre. 10-től éjfélig N.T barátom szolgáltatta a zenét, és pár hülyeség után eljutottunk az "első lokális maximumig": Armin van Buuren - In and Out of Love, valami,
Motorcycle - As the Rush Comes szekvenciát bejárva. Sirály volt.

Sajnos ezután Joli szomjas lett, én meg kitaláltam, hogy iszunk egy kört NXF-fel és N.T-vel. Nem a koktélos sorba áltam (mert nem is tudtam, hogy van olyan), s valószínűleg azért, mert a harmadik Long Island koktélt utólag csaptam a rendeléshez, az valahogy elfelejtődött. Hiába szóltunk 3x emberünknek, csak nem akart elkészülni, végül a koktélos ember letámadásával sikerült megszerezni a piát (külön lámaság volt, hogy kifizettem az egészet, amikor megkaptuk az első kettőt), a várakozás alatt pedig ilyen zenék mentek mint: Fragma - Everytime You Need Me, Dario G - nememlékszemmi, Italo Brothers - The Fairytale Gone Bad (meg jópár egyéb, amire szerencsére nem emlékszem). Én csendben sírdogáltam, NXF szerencsére jobban viselte lévén kevéssé trance- és italodisco buzi. Szóval ez a második csúcspont nekem mélypont lett, utána viszont megittam a koktélomat és sajnos nem pontosan emlékszem mik mentek később. A harmadik valamilyen irányú csúcspontnak nevezhetjük, amikor 12 perccel N.T idejének lejárta előtt a notzséja "blue screen of death"-et produkált, és ezzel egy csapásra, a beteljesedés előtt vége is lett a trance-italo szakasznak :-)

Az ezt követő salsa/alternatív órát a következő Long Island érkezése tette elviselhetővé, s bár DJ Tomsys erősen kezdett, elég vegyes zenéket adott, ezért kb. 30 perc után Joli kitalálta, hogy menjünk haza, amivel nem tudtam vitatkozni (természetesen a készülődés/vakaródzás alatt volt még 1-2 táncolható zene: ekkor már kabátban álltunk az előtérben).

És most, következzen Fragma:

  2000.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr121836333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.03.14. 16:12:36

Sirály buli volt, nőm megjegyezte, hogy Anti most jó zenéket tolt - bár lehet, hogy csak megszoktuk...? :) Lehet, de így is jó volt! Az egyik csúcspont valóban az In And Out Of Love volt, ez vitathatatlan. Sajnos ez egész heti szívás a melóhelyen, a 3 Long Island és a salsa félóra elég volt hozzá, hogy jól befáradjak... Egykor már az igazak álmát aludtam, reggel 8.45 - kor kalapácsolásra és fúrásra ébredtem. "Ugye most viccelnek...?" - gondoltam, és félálomban nagyon jót röhögtem az örökzöld klasszikuson a Zsarulesenből... :)

N.T 2010.03.14. 18:44:39

Mesterek!

Köszönöm a lelkes részvételt, és a pozitív értékelést!

Hát igen, a bárpult-kiszolgálás már akkor is akadozott, amikor Petivel még a kezdeti kevés létszám mellett próbáltunk iddogálni.

Zeneileg: bizony sok megközelítés lehetséges.
Egy egyszerű ívet próbáltam befutni, ahol a bpm 127-től szépen lassan eljut 147-ig.
Az általam house-osnak becézett számokkal kezdtem, melyeket népszerűbbnek gondolok manapság, mint a trance-et.

Gyanítom, hogy ezek miatt érett meg Dorkában a gondolat, hogy most milyen jó zenéket adok, és ugyanezeket becézte Navixaf a "pár hülyeség"-nek. :D
Lényeg, hogy lassacskán sikerült becsalogatnom az emberkéket a parkettre.
Alábbi volt a playlist.

01 LA_MIA_BOCCA--Ocean_Of_Sadness.mp3
02 RIHANNA_FT._JAY_Z.--Umbrella_[Haji_&_Emanule_Edit].mp3
03 WONDERLAND_AVENUE--White_Horse_[Radio Edit].mp3
04 FREEMASONS--Heartbreak_[XTD].mp3
05 BEYONCE_&_SHAKIRA--Beautiful_Liar_[Freemasons_Edit].mp3
06 INNA--Hot_[XTD].mp3
07 FRAGMA--Toca's_Miracle_[Inpetto_Edit].mp3
08 FREEMASONS--Uninvited_[XTD].mp3
09 SHARAM--Be_The_Change_[Radio_Edit].mp3
10 SARAH_MCLEOD--He_Doesn't_Love_You_[Tommyboy_Edit].mp3
11 TRANCECORE_PROJECT--Mohicans_[Pulsedriver_Edit].mp3
12 IIO--Rapture_[J.Cramer_&_Stephane_K._Edit].mp3
13 KATE_RYAN--Voyage_Voyage_[XTD].mp3
14 MOTORCYCLE--As_The_Rush_Comes_[Radio_Edit].mp3
15 3_DRIVES--Greece_2000_[XTD].mp3
16 ARMIN_VAN_BUUREN--In_And_Out_Of_Love_[Radio_Edit].mp3
17 ATB--The_Summer_[XTD].mp3
18 X-ODUS_FT._XAN--I'm_In_Love_Again_[Lange_Edit].mp3
19 AURORA--Summer_Son_[XTD].mp3
20 SYLVER--Lay_All_Your_Love_On_Me_[Groove_Edit].mp3
21 SARAH_MCLACHLAN--The_First_Noel_[DJ_Shah_Rmx].mp3
22 GLADIATOR_FT._IZZY--Now_We_Are_Free_[XTD].mp3
23 DARIO_G.--Dream_To_Me_[XTD].mp3
24 FRAGMA--Everytime_You_Need_Me_[XTD].mp3
25 SUNRISE_AVENUE--Fairytale_Gone_Bad_[The_Blush_Gone_Bad_Edit].mp3
26 KOSHEEN--Hide_U.mp3
27 SYLVER--Forever_In_Love_[Album version].mp3
28 NIGHTWATCHERS--Insomnia_[XTD].mp3
29 KIRALY_LINDA--Es_megis_[Shane_54_Edit].mp3
30 LASGO--Something_[A1_XTD_Mix].mp3
... itt jött a fránya kék képernyő...

Az utánam induló salsa/alternatív blokk mindig új színeket hoz a buli zenei kínálatába, ám vitathatatlanul visszaveti a tempót, a lelkesedést, és a bugit a lábakban. Fontolgatom legközelebb kihagyni, vagy szigorúan 30 perc maximumra korlátozni.

Amit ezután Tomsys csinált, az igazi művészet volt.
Minden stílusból pakolgatta egymás tetejére a táncolható gigaslágereket, és szerencsémre eközben elkerülte az általam az idők során meggyűlölt "bulislágereket".
Jómagam stílusban igen beszűkült vagyok, és Tomsys kínálata nem mindig talált bele az ízlésembe.
Ám azt mindenképp el kell mondanom, hogy az én zenéimmel egyszerűen sehogy sem tudtam volna egy akkora tömeget folyamatosan benntartani a parketten kb 04:30-ig. Gondoltam rá, hogy később átveszem a DJ-pultot, ám 3 szám múlva csúnyán feloszlott volna a parkett, és a 30-40 helyett maradt volna az a 3 ember, aki az én marhaságaimat szereti.
Tomsys pedig a tömegek szórakoztatását a kisujjból kirázta, és engem is remekül megbuliztatott, ott tomboltam zárásig.
süti beállítások módosítása