Gyomorbaj

2010.03.12. 18:06

Brooklyn Bounce - Bring It Back

 2002.

Tegnap nem nem blogoltam, és jó okom volt rá: már kedd reggel óta voltak gyomorpanaszaim, időről időre görcsölt egyet a gyomrom elég fájdalmasan, a fájdalmak között meg néha órákig semmi. Erős a gyanú, hogy a jelenség összefüggésben van a hétfőn ebédre elfogyasztott kínai kajával (erős-savanyú leves, illatos-omlós csirke rizzsel és csípős káposztával), bizonyítani persze nem tudom. A szerdai 15 km, bár közben egyáltalán nem fájt, valószínűleg nem használt a dolognak, ezért  tegnap este 7-kor az agyam gyakorlatilag benyomta a standby gombot: állati álmos lettem, befeküdtem az ágyba (ruhában) és vacsi nélkül bealudtam úgy, hogy másnap reggel 8-ig aludtam. Azóta nem fáj a gyomrom, remélem mostmár így is marad egy darabig :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr831834853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása