Vissza a klasszikusokhoz

2010.03.10. 22:50

La Luna - Fallin'  

 2002.

Ma is toltam 15 km-t, és egészen jól ment ahhoz képest, hogy 2 hónapja még szar volt a lábam. Úgy néz ki, meg lehet lépni a Borvidék félmaratont (amennyiben Csocsó és N.T továbbra is komolyan gondolja). Már bemelegítettem az ovi előtt (szokásos rajthely), amikor észrevettem, hogy otthon felejtettem a pulzusmérő órát meg a pántot: rövid elemzés után arra jutottam, hogy a f@sznak van kedve innen hazamenni érte, inkább "vakon" futok, ahogy jólesik. Kiderült, hogy jó döntés volt: sokkal szabadabban futottam, nem ellenőriztem minduntalan, hogy milyen tempóval megyek, hol tartok, nem kellett leállítani és újraindítani minden megállásnál (hogy ne csesződjön szét a sebesség-diagramm), stb-stb. Egyszóval jó volt, néha ilyet is kell csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr81830105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása