Klasszikusok folyt.

2010.03.04. 19:17

  Blank and Jones - Summer Sun

  2003.

Tegnap is futottam (mint ahogy N.T is), de eléggé nyögve-nyelősen ment. Első körben Tomikával terveztem menni 2+2km-t. Ebből az lett, hogy már az első 500 méteren befájósodott a lába, és a következő 1,5 km-en még kétszer álltunk meg. Ezek után hazadobtam és továbbindultam. Sajnos én is csak "húztam a belem", nagyon örültem minden alkalomnak, ahol meg kellett állni (piros lámpa, autó, vasút, stb.). Összesen 10,7 km-t teljesítettem, és elég volt.
Ennek ellnére nem igazán örültem a főnököm lecsesző levelének (CC cégvezető), ami otthon várt és azt feszegette, miért is nem teszek meg minden tőlem telhetőt a problémák megoldására (elsőre "porblémákat" írtam :-). 7-kor kezdtem írni a választ és háromnegyed 11-kor már el is küldtem (közben volt egy gyors vacsora).

Utálom az egész 20. századot. Pedig már rég elmúlt :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr871809493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.03.06. 20:48:45

Át tudom érezni a 20. század iránt táplált ellenszenvedet... A 21. meg csak rosszabb lett. A főnököm engem is csesztet, hogy mért nem teszek meg mindent. Ezek összebeszéltek. Azt sem hitte el (szerintem), hogy beteg vagyok. Pedig az voltam. Egy nap alatt meg is úsztam a javát, de még nem mertem kimenni futni a héten. Holnap meg már melózom, estig. Igen, vasárnap. Igenigen... Szeretem a munkám... :)
A zenék továbbra is klasszak!!!
Remélem, Tomika lába jobban van!!!
süti beállítások módosítása