Trance kedvelő futók blogja

2010.02.24. 20:51

Dawes - Your Touch

 2006.

Ma is voltam futni, első körben Tomikával 3,5 km-t (!), utána meg csak úgy magamnak még 7-et. A vége felé megbotlottam egy aszfaltdudorban a járdán, és akkorát taknyoltam, hogy öröm volt nézni. Sajnos kiszakadt a futószkafanderem és az aláöltözet is, meg még jól levertem a térdemet. Azért hazafutottam, csakhát faszkivan meg ilyenek...

Az elmaradhatatlan vicc:
Köztudott hogy Chuck Norris könnyei gyógyítják a rákot, csak ugye az a baj hogy sosem sír...

Szerző: Navixaf

8 komment

Címkék: dawes

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr611787849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.02.24. 21:38:16

Hi!

Ez a Dawes nagyon atom!

Nem semmi, h a Kölök is így bírja a futást.

Jut eszembe... a múltkori haldoklós kocogásomnál nem említettem egy érdekes részletet. A városligeti tónál (melyet ezentúl csak NemzetiParkként fogok emlegetni) a sirályok és vadkacsák mellett láttam kárókatonákat is! Ez nekem új volt, meglepett, nem tudtam, hogy itt is élnek... vagy csak hallucináció volt... no nem, akkor legalább kardfogú tiggris lett volna, nem nyavajás kormorán.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.24. 22:31:15

Hát már Kis Thomas is nagyobb távra képes, mint én... :)
Készülök már a 7végére én is, én akkor tolom majd...! Bízom a "technikában" - ez valószínűleg már pszichológia... :)
Tigrisért csak egy picit kellett volna tovább menni és venni egy jegyet az állatkertbe. A kárókatonák is onnan szabadulhattak... :)))))
Dawest mindjárt meghallgatom!

N.T 2010.02.24. 23:11:51

@NXF: Az mongyuk simán lehet h elvétettem az egyik kanyart és benyomultam a madárházba...
Dawes-ügyben nem bíztatlak, ez nem annyira a Te vonalad a stíluson belül... ne legyen igazam...

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.24. 23:46:54

Meghallgattam a zenét! Nem az én vonalam... :) A vicc tökjó, Téged sajnállak a bukta miatt... Nagyon szerencsétlenül eshettél... Eszembe jut, mikor bringával zakóztam egy hatalmasat és még jól be is oltottak tetanusz ellen... :)
NT! Madarakról jut eszembe: Tisza - Tó...?

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.25. 08:18:33

@N.T: Ehhez nem igazán tudok hozzászólni, madarakban kicsit sem vagyok otthon. Kb. a flamingó lenne, ami feltűnik mint "oda nem illő tárgy" :-)

N.T 2010.02.25. 12:15:42

Csak az érdekesség kedvéért, ő volna a kárókatona:
images.google.hu/images?hl=hu&q=k%C3%A1r%C3%B3katona+fot%C3%B3&um=1&ie=UTF-8&ei=hViGS868N5qCnQPmxtHMCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBMQsAQwAA
NXF, TiszaTó-ügyben IGENIGEN, sztem már MOST találjunk ki egy áprilisi szombatot, amikoron is lemegyünk 0,5-1 napra.
Ha megvan, beszélek a csónakáztató emberrel, s befoglalok egy szokásos 3órás turnét nekünk.
Navixaf, gondold meg Te is, sztem nagyon élveznéd, és főleg hozd Tomikát, mert tutira ő is.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.25. 12:58:40

@N.T: Ígéretes. De időben szóljatok, hogy tervezhető legyen.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.26. 22:47:36

Boyz! Ez ficereg! :)
Egyelőre ennyit tudok hozzáfűzni, most pedig elalszom... :)
Tisza Tó rulez, mailben többet!
Holnap futok és tesztelem az új technikát! Hacsak nem zuhog...
süti beállítások módosítása