Armin

2010.02.23. 12:22

Jöjjön egy nagy név: Armin van Buuren, akinek jóformán minden számát automatikusan klasszikusként emlegetik.

Ezzel nem szívesen vitatkozom.

 2008.

A szokásos zenei okoskodás helyett most egy kis futás-téma részemről is.

Ma reggel a KisFiam passzív támogatásával fel tudtam kelni 6kor. Felöltözés sötétben, lábujjhegyen, 3dl víz elfogyasztása, majd irány a Liget.

Szóval futásnak (nevezzük így) eredtem, sajnos az 5. perctől kezdve asztmával küzködve (hurrá, itt a tavasz!), amely egyrészt tovább korlátozta fergetegesnek amúgy sem csúfolható tempómat, másrészt pedig a produkcióm látványát az agóniához tette hasonlatossá.

Nem tudtam nem észrevenni, hogy 1-2 kényelmesen sétáló idős hölgy meg-megelőz, a többi arratévedő ember pedig együttérző pillantással némi aprót nyom a markomba.

Azt nem merem megbecsülni, hogy távolság-szinten mennyit tettem meg az örökkévalóságnak tűnő 1 óra alatt.

Viszont az izmaim minden bizonnyal hihetetlen fejlődésen mentek keresztül, mert a terhelés alatt tutira nem kaptak egy fia oxigént sem.

Most itt halódok a helyemen, és egész nap azt eszem, ami karnyújtásnyi távolságra van, plusz valamennyi megbeszélést itt tartom, nehogy fel kelljen állni a székemről.

Szerző: N.T

3 komment

Címkék: armin

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr511783449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.23. 22:09:58

Nah ezt majd mindjárt meghallgatom...
Tegnap tényleg szétblogoltuk az agyvelőnket, jól is esett... :) Örömmel vettem Navixaf kollégát az én állandó olvasóim közt! :)
A futás ügyyben később még majd jelentkezem, most csak annyit: egyszerűen fel nem fogom, hogy tudtok felkelni ilyen korán... :) Tudom, ott a gyerek... de akkoris... Erőt kell vennem magamon... :) Amúgy a tavasz itt van, mindenhol érezni! :)

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.23. 22:14:17

Észre sem vettem... Dorkával jól meghallgattuk, merthogy neki is bejön! :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.23. 22:18:10

Mondjuk azt én se tudom felfogni, hogy "csak" a futás miatt hogy lehet 6-kor kelni. Igy is hetente négyszer kelek 6 körül, mert ott a gyerek és én viszem a suliba (egy alkalmat átpasszoltam Jolinak, mert már akkora "havaj" volt az élete Gergő mellett, hogy nem bírtam tovább nézni:-).
Ha jobban belegondolok, életemben 1x már én is keltem 6 körül futás miatt egy balatoni elvonuláson. Azóta meg nem voltunk elvonulni.
süti beállítások módosítása