Egy klasszikus Fragma

2010.02.22. 09:21

Fragma - Tima And Time Again

(Bocs, az EverytimeYouNeedMe felkerült újra a buli tiszteletére 2010.03.13-án, ezért emezt lecseréltem a másik Fragma-kedvencemre.)

 2002.

Egy másik kedvencem:

Orvos a beteghez: - Segítettek az erősítő tabletták, amiket fölírtam?

Beteg: - Nem bírtam lecsavarni a doboz fedelét...

Szerző: Navixaf

2 komment

Címkék: fragma

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr781780170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.02.22. 10:02:39

Zupa! (A vicc is...)
Végre vmi NXF-nek is kedvező...!

Akkor én is írnék a futásról: mivel Antika úgy döntött, hogy ezen az éjjelen újfent nem hagy aludni, reggel 6kor lelőttem az ébresztőórát, 8ig pótoltam annyi alvást, amennyit csak lehet, és megint nem mentem futni.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.22. 23:30:35

Bezony! Fragma rulez! :)
Nekem még kicsit fáj a lábam, de pár nap múlva a helyes techinkával (by Sir) újra megpróbálom... :)
Antika rendesen edz Titeket... Én gyermek nélkül is hulla vagyok esténként (ráadásul itthon is csak a meló - NCIS-t leszámítva...) :)
süti beállítások módosítása