Space Brothers

2010.02.11. 08:38

A minap beszélgettem N.T-vel a folttisztítókról...azaz a Space Brothers-ről, és szóba került az alábbi is:

Space Brothers - Forgiven (I Feel Love) 

 1997.

Tegnap megint futottam (12+ km), szerencsére viszonylag jól tűrte a bokám és a lábszáram se fájdult vissza. Igaz, hordok egy szalagokkal felszerelt bokaszorítót, de előnyei mellett fő hátránya, hogy eléggé szorítja a lábfejemet egy bizonyos ponton.

Sajnos elég későn tudtam indulni, és már besötétedett, mégis bemerészkedtem a Sashalmi kiserdőbe. Az ilyen helyek veszélyesek is lehetnek sötétedés után, vajon ezért van, hogy már második alkalommal fordul elő, hogy nem találkozok ott senkivel (egyébként a vasárnapi Joint Venture számot is itt játszotta a lejátszóm - szenzációs volt :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr571748570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.11. 23:59:53

Hogy a túróba bír lefutni valaki 12 km-t? :) Fájó bokával...!? Nekem a térdemre kellene valami hasonló cucc... De akkor nem lenne kifogás, futni kellene... :) Így marad a bringa - azt viszont legalább élvezem! :) Ez a mai zene nem teccik annyira, de biztos hallottam már, ismerős - és megintcsak nosztalgiahullám vonult végig bennem! BOCS! (From BÉCS!) :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.12. 08:35:33

@NXF: orvosnál voltál már? Mit mondott? Futóblogon ajánlgatnak egy csontkovács jellegű sportdokit, esetleg meg lehet próbálni.
Kapható még sporttérdrögzítő, de szerintem az csak konkrét sérülés esetén kell, illetve ha volt ilyen sérülés, és lazák a szalagok akkor jó lehet.
Ezen kívül 5 fok alatt kötelező technikai futócucc vagy térdmelegítő viselése, különben a kihűlés miatt károsodik az izület.

N.T 2010.02.12. 11:52:11

Én a zenéhez szólnék hozzá.
Remekmű.
Számomra a 80's évek italo hangzásvilágát idézi.
Az évszám: 1997., szóval nem várhatjuk tőle napjaink trance lendületét.

NXF · http://filmkostolo.blogspot.com/ 2010.02.13. 23:15:48

Hát a futásról ne is ejtsünk szót inkább... Lehet, hogy elmegyek dokihoz és ralán teszek még egy próbát... Tavasszal... Hogy nehogy megfázzon a térdem...! :)
A zene egyébiránt tényleg klassz... Van egy hangulata...! :)
süti beállítások módosítása