A mai napra egy különleges hangulatú zenét választottam, ami engem leginkább "Schiller - Du bist erwacht"-jára emlékeztet, formabontó és jó - egyben.

Továbbá remélem, hogy N.T mestert is sikerült meglepnem, ugyanis asszem ez nem tőle van :-)

 1999.


Továbbá péntek délután ismét futottam - közel két hét újabb kihagyás után (szűk 10km). Lassacskán újabb keletű lábfájásom is múlik, kíváncsi vagyok meddig leszek most tünetmentes...

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr881737208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.T 2010.02.08. 08:57:29

Ez tényleg nem "tőlem van", sőt, nem is ösmertem eleddig.
Pedig jóóó!
süti beállítások módosítása