Tavasz?

2010.03.08. 19:16

RMB - Spring

  2003.

 Nem gondoltam volna, hogy az idei "télen" még futhatok friss hóban, most meg így jártam.
Vasárnap délelõtt indultam futni, ellenáltam a Budai hegyek hívó szavának, és engedtem a kíváncsiságomnak: a Rákos patak városon kívüli szakaszát indultam felderíteni, ami a Google műholdjáról nézve barátságos, hosszú kilométereken át futható pályának tûnik. Tiszta levegõ, letaposott ösvény, vadkacsák, mi kell még?

Sajnos a Google mûholdjáról nem látszanak a kutyák (minden futó ősellenségei), márpedig ilyen külvárosi/vidéki környezetben nem szokás őket kerítés mögé kényszeríteni, a szabad mozgásban korlátozni.
Az elsõ találkozás a város szélén (új építésű házak között!) még laza volt, észrevétlenül, profi módon kerítettek be, de szerencsére csak játszani akartak (fiatal kutyák voltak), így néhány sáros mancsnyommal a futóruhámon megúsztam a találkozást.

Tulajdonképpen inden indult a felderítő expedíció, ugyanis ezt a helyet egyik korábbi késő délutáni futás alkalmával már elértem, és valószínűleg ugyanezek a kutyák risztottak el akkor is.
Most világosban egyszerű megoldást választottam: elindultam a másik parton. Kb. 1 km kellemes kocogás után pillantottam meg a következő hidat a patak fölött, s már előre örültem: ime a lehetőség, hogy erőfeszítés nélkül kelhessek át a másik partra, ha esetleg gond lenne ott, ahol vagyok. Persze ez teljesen fölösleges, hiszen ezen a szakaszon a patak kb. olyan, mint a Fuszeklik fejedelmében: fél méter széles, itt vagyok - ott vagyok, nem kell a hídért küzdeni. Nekem sajnos kellett: a híd utáni részt három hamis és vészomjas eb védte. Egyik irányból sem sikerült kikerülni a dögöket, pedig még a Keresztúri úton is mentem egy darabig, így szégyenszemre sarkon kellett fordulnom és hazakullognom (azért végül még a patak Kerepesi út felöli részét is megnéztem, az legalább kutyamentes volt).

Az alábbi linken található a patakot érintő rész útvonala. A teljes táv 15km volt, mert a Remény utcától indultam, és érintettem az összes Sashalmi kiserdőt:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3525366

A bejegyzés trackback címe:

https://napi-trance.blog.hu/api/trackback/id/tr971822008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása